LOVE YOURSELF

 Eigenwaarde hoeft niet van andere mensen te komen. 

Soms is de beste manier om jezelf een boost te geven, hardop te zeggen hoe geweldig je werkelijk bent. Dit zal je niet alleen helpen om je eigen gevoel van eigenwaarde op te bouwen, maar je zou ook anderen kunnen inspireren om je waarde te erkennen. 

Ga aan de slag met het verspreiden van wat zelfliefde en het vergroten van je zelfvertrouwen door te selecteren - en te delen! 

Wil je een foto van jezelf ondertitelen voor Instagram of je andere sociale mediaprofielen? 
Je gevoel van eigenwaarde komt luid en duidelijk naar voren als je kiest voor een van de onderstaande zelfliefde-selfies.

  • Ik doe er toe.
  • Ik voeg waarde toe.
  • Ik ben echt.
  • Ik ben het waard.
  • Ik ben onbetaalbaar.
  • Ik ben krachtig.
  • Ik ben origineel.
  • Ik ben de moeite waard.
  • Mijn leven heeft waarde.
  • Ik ben het wachten waard.
  • Ik ben meer dan genoeg.
  • Ik verdien het.
  • Ik ben wie ik hoor te zijn.
  • Ik ben wie en wat ik moet zijn.
  • De wereld is een betere plek omdat ik erin zit.
  • Ik ben wie ik ben, niet meer en niet minder.
  • Ik heb vertrouwen in mijzelf.


Reacties

Populaire posts