Aardingsoefening

NOEM 3 DINGEN AARDING OEFENING

Deze aarding oefening houdt in dat je afwisselt tussen 3 dingen die je
• ziet
• ruikt
•hoort 
• voelt/aanraakt
》en 3 keer langzaam ademhaalt 《

👁👁Noem 3 dingen die je ziet.
🌬 Adem drie keer langzaam in en uit.
💚 Bijvoorbeeld: ik zie een ventilator; Ik zie een lamparmatuur en ik zie een bureau.

👃 Noem 3 dingen die je ruikt.
🌬 Adem drie keer langzaam in en uit.
💙 Bijvoorbeeld: ik ruik wat zeep aan mijn handen, wasmiddel aan mijn shirt en koffie in de lucht.

👂Noem 3 dingen die je hoort.
🌬 Adem drie keer langzaam in en uit.
💜 Bijvoorbeeld: ik hoor de ventilator draaien, wat stemmen van pratende mensen in de gang en een sirene buiten.

🤲 Noem 3 dingen die je voelt/aanraakt.
🌬 Adem drie keer langzaam in en uit.
💛 Bijvoorbeeld: ik voel mijn voeten op de grond, mijn tong raakt mijn tanden en het haar op mijn huid.

Reacties

Populaire posts